Hürriyet

18 Şubat 2013 Pazartesi

Seviyesiz Kesitler/2

Kuşadası'nın Davutlar beldesinde bir yazlığımız var Allaa şükür,Davutlar ve Gülzelçamlı beldeleri arasında sahil şeridi boyunca seyreden bir sevgi yolu mevcut.Bisiklet ve yaya yolu şeklinde ikiye bölünmüş çok cici bir yol,bilen bilir.Sürekli kalabalıktır sabah akşam.Hikayemiz bu yolda geçiyor.Ben ve kardeşim denizden çıktık yürüyoruz,sahilden direkt sevgi yoluna geçtik.Denize girmeden önce tuvaletim var diye yakınan kardeşimi pek takmamıştım çünki denize girip halledeceğini düşünmüştüm......Bu işler böyledir,denize işenir kimse kusura bakmasın.Ama baktım canım kardeşim denizden sonra da tuvaletim var diye salçalanıyor,neden yapmadın amk denize dedim.....Yok bu öyle tuvalet değil dedi.KAKASI OLDUĞU HİÇ AKLIMA GELMEMİŞTİ.Benim ilgimi çekmeye çalıştığını sandım.Çünki benim bildiğim BÜYÜK TUVALETİN GELDİĞİNDE TUTARSIN,2 lobu sıkıştırdığın anda o kaka tutulur...........Neyse biz sevgi yolunda devam ediyoruz,"Begüm ben dayanamıycam" dedi.Sevgi yolunun kenarında sahil kafeleri var.Onların tuvaletlerine girmek için rica edecekti ki benden bir 2 metre kadar ileride bunda bir hareketlenme oldu.Altındaki bikininin popo kısmını sağa doğru sıyırdı ve yere BİR ŞEY DÜŞTÜ.......Gördüğüm şey karşısında hayrete düşmüştüm,önce bikinisine sıçıp sonra da onu yola silkelemişti..ARTIK YOLUN ORTASINDA KOCA BİR BOK DURUYORDU.Ben napıcağımı şaşırıp kahkaha ata ata yolumu tekrar sahile kırdım.BEN GÜLMEKTEN ALTIMA İŞEYEREK SAHİLDE ŞEZLONGA OTURDUM ALLAHIMA BİN ŞÜKÜR Kİ DENİZDEN YENİ ÇIKMIŞ OLDUĞUM İÇİN ÜSTÜM ISLAKTI,FARKEDİLMEDİ...Orda bir başıma hem geri kalan çişimi ettim hem de olayları kafamda ölçüp tarttım.Hiç normal değildi,aklıma geldikçe sesli sesli gülüyordum.Ben kaçtığımdan beri kardeşimin ne yaptığını bilmiyordum,10 dakika sonra beni şezlongda hala gülerken buldu ve gidelim buralardan dedi.Biz kimsenin yüzüne bakamadan sahilden tekrar o yola çıktık,yoldakiler yolun ortasında boylu boyunca yatan insan bokuna bakıyordu.....Ben sahilde tek başıma takılırken kardeşim de bu arada kafelerden birine rica edip geri kalan kakasını yapmış amk rahatlamıştı,biz yolun civarındaki sitelerin tekine dalıp gözlerden uzaklaştık.GECE TAKILMAYA ÇIKTIĞIMDA BOK HALA YOLDAYDI......Sustum,kimseye anlatamazdım.

1 yorum:

  1. hı? Soğudum. hayattan soğudum. Gidip kafamı duvara vura vura kendimi öldürecem.

    YanıtlaSil