Hürriyet

28 Ocak 2014 Salı

Hakkında

İşlemeye korktuğum günahların portreleriyle püslediğim bir beynin sahibiyim.Sokakta gördüğüm insanlara zamanım yettiğince gözümü kırpmaksızın bakıp geçmişleri hakkında tahminler yürütmek gibi abuk bi hobim var,bi bakıma yalancı psikometri hem de temas olmadan.Paranoyanın dibine vurmuş insanlardanım.En ufak gecikmelerin aksiliklerin ya da bu kapıya çıkabilecek şeylerin ardlarına saçma sapan hezeyanlar bindiririm.Değerin bi değeri vardır ama ben değerin değerini bilmem.Bu sebeptendir hak etmişliği hiçe sayarım,en olmadık absürdlükleri göklere yükseltirim.Sözde planlı hareket ederim ama her daim niyetim ve eylemlerim arasında bir kopukluk vardır.Çok güzel ahkam keserim,sözümü tutamayıp kendimle bolca çeliştiğim zamanlarım olmuyor değil.Bu güvenilmezlik ne yapacağı bilinmezlik durumlarım en büyük kusurlarımdandır.Size bu kötü yanım için milyonlarca sebep sunarım,ama ya sıkılırsınız ya sıkılırım.Dozunda hilebazım.oyunun tam ortasında cebimden sakladığım farklı bi boyayı çıkarıp işin tüm rengini değiştiririm.Tahminleri yanıltmak en büyük eğlencemdir.En büyük kahkahaları "seni çözdüm,seni tanıyorum,hayatını ve kurallarını da..." şeklinde çekilen nutukların karşısında atarım.Bi devir yayınlanan 'ghostbusters' çizgi filmi ne de güzeldi bi daha çıksın diyenlerdenim.bir çok insanın aksine rakı sevmem.En azılı nefretim sigaramın ateşine siper olsun derken feda ettiğim kafamın 2 yanındaki saçlarımdır.Basit ya da karmaşık değilim.sürekli kendi yörüngesinde dönen bi dünyam varmış gibi gözükmesine karşın anlamasını bilene anlaşılırım.niye mi yazıyorum.sie aq

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder